پونز!

طلایی رنگ

پونز!

طلایی رنگ

پونز!

فکرشو بکن که وقتی 4 ساله بودی و مامانت رفته بود بیرون تو منتظرش بودی و بعد میخواستی بری دم پنجره تا ببینی که داره میاد یا نه ؟!

همون موقع دم پنجره یه پونز نوک تیز طلایی منتظر اومدنت بوده تا پاتو بذاری روش و اون کامل بره توی پاشنه ی پات !
اون وخت آهی بکشی و ندونی باید چیکار کنی !

بعد همونجا بشینی و خونسردی خودتو حفظ کنی و آروم با دستت بیاریش بیرون و دنبال دستمال باشی برای بند آوردن خونی که داره همه جا رو به گند میکشه !

حالا همون آدمه که پونز رفته بود تو پاش داره اینجا مینویسه !

طبقه بندی موضوعی
۰۴فروردين

هنوز هم در عجب که چرا ؟!

چرا همه بیخیالند و غافل !

چرا همه شادند و سرمست ؟!

مگر می شود غم زده ای را دید و بیخیال بود ؟!

بله می شود ! 

تازه می شود او را تنها گذاشت و با بی رحمی اوقات را به تفریح گذراند !

میبینی ؟ دنیا بی رحم است ولی قبلا تو را جور دیگری میدیدم ... حکایت چیست ؟!

گویا این که این حرف ها هم کم کم آزار دهنده می شوند...

دیگر سکوت می کنم اما ای کاش می شد (و یا می توانستم) برادرانه مرهمی بر اندوهکده ات باشم ...


۹۳/۰۱/۰۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
حد حد

نظرات  (۱)

بخدا من حالم خوبه ! عادی عادی ام ! اینجوری که میگی خودم به خودم شک کردم که نکنه شکست عشقی چیزی خوردم !
من فقط یه نصفه روز دلم گرفته بودا !
عنوان رو میتونستی بذاری " داستان چیه " . به نظرت اینا دوگانگی نیس ؟
پاسخ:
قضیه فراتر از این حرفاس :(

غم عجیبی در وجودت نمایان هست که هر کاری هم کنی نمی تونی پنهانش کنی
البته من بر حسب عادت حالات همه ی افراد اطرافم رو زیر نظر دارم و شاید این حساسیت من ناشی از این رفتار نا خود آگاهه
ولی در کل هر چقدر هم تلاش کنی غم یا گرفتگی که به صورت پیشفرض احاطه ات کرده رو حداقل من میبینم.

اگر مسئله شکست عشقی باشه که خوبه ! چون در بد ترین حالات هم میشه همه چیزو درست کرد نگرانم از اینکه فراتر از شکست عشقی باشه !

ضمنا یه دفه من اومدم لفظ قلم صحبت کنما ! اگه گذاشتین شماها !

بزارید با این دوگانگی خوش باشم دیگه !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی